FANDOM

Porcos

Porcos Rex (Genasmonstrique Rex) est pelagus mortem occupavi ad Iratus Volatilia ut serves serie ludos et dux de Porcos malum, et malum Porcos tritagoniste de ludum. Ipse est rex Island porcellum. Est usura eius satellitibus eius grandi rationem capere imperfectum trium avium ovum ex illis ut sufficere poterat ad vescendum. LATESCO his patet, quod non est inanis tamen semper plenus semper LATESCO suos credere ova. Porcus est rex terror nimus irruit super alteram, si malus piggies adinvenit omnem qui numquam vero vitae gustavit ova, ut mos eius opprimere de solio. Dum pro se multotiens aves exercitus opprimi possunt recipere ova, nihilque illum nocuit male, si forte sanetur absistit semper. Alliance distinguitur specie similem blob Iratus Volatilia instar brevis et consilium in diem malum Orff Porcorum heroicis. Princeps Smoothcheeks natus September XIX Mudbeard cum Leonardum (regiis nomen Barbaluto Rex) est, et pater ejus et mater ejus ignotum. Brassicam adfinitatis coniunctus paucis semel et fortuito futurum sit insanos denique et edit.